Dobro zawsze do Ciebie wróci!

17:02

Witajcie! Postanowiłem napisać wpis o tym, że naprawdę warto pomagać, ponieważ dobro zawsze do Ciebie wróci! Tak się składa, że jakiś czas temu miałem okazję dwukrotnie komuś pomóc! 

LINIA PROSTA
Pierwszym razem wziąłem udział w akcji Linia Prosta! Nic trudnego. Malujesz pisakiem prostą linię na swojej dłoni, po czym robisz zdjęcie i wstawiasz na instagrama czy facebooka z #liniaprosta! Zajmie Ci to minutkę, a dzięki temu przekażesz 5zł na rzecz osób z zespołem Downa, aby w przyszłości miały łatwiej i mogły w większym stopniu funkcjonować samodzielnie! Nic Cię to nie kosztuje, dlatego zachęcam do robienia zdjęć i wstawiania na portale społecznościowe!

ZBIÓRKA ŻYWNOŚCI CARITAS
Druga akcja w której miałem okazję wziąć udział to zbiórka żywności Caritas. Po raz kolejny nic trudnego! Ulotka, uśmiech dla każdego klienta wchodzącego do sklepu i życzliwe "Dzień dobry, zachęcamy do zbiórki żywności Caritas". Tyle! Dla nas to nic takiego, a możemy pomóc innym, którzy naprawdę potrzebują tej pomocy! Aż serce rośnie kiedy widać, że kolejni ludzie wychodząc ze sklepu oddają cukier, mąkę, olej czy słodycze dla dzieci!

Dlatego pamiętaj, że warto pomagać! Nigdy niewiadomo w jakiej sytuacji znajdziemy się za jakiś czas! Wtedy może to właśnie my będziemy potrzebować pomocy! 
„Kto nie był ni razu człowiekiem, Temu człowiek nic nie pomoże”.

You Might Also Like

0 komentarze