Koktajl malinowy! 🍹

17:26

Witajcie! Były już dwie propozycje na zdrowe posiłki, więc nadszedł czas na zdrowy napój, którym bez wątpienia jest koktajl malinowy! Co będzie potrzebne do przygotowania takiego cuda?
- maliny,
- kefir/śmietana,
- szczypta cukru,  
Nie podaję ilości ponieważ, to ile będziemy chcieli przyrządzić sobie takiego koktajlu zależy od nas i nie trzeba narzucać tu jakiejś reguły.
Podane powyżej produkty wrzucamy do blendera i ze sobą miksujemy! Bardzo proste, prawda? Nie ma tu ukrytej żadnej filozofii, więc nawet ktoś kto nie ma pojęcia o tym jak funkcjonować w kuchni powinien dać sobie radę! Jest to jeden z najprostszych pomysłów na smakowity i zdrowy napój. Polecam każdemu! Warto spróbować!

Smacznego!🍹

You Might Also Like

14 komentarze

  1. Koktajl wygląda pysznie! <3
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmmm : ) A ja bym zamieniła śmietanę/kefir na jogurt naturalny i zamiast dodawać cukier to dałabym np błonnik albo wiórki kokosowe! : )
    Osobiście nie lubię dodawać cukru do soków, może są przez to mniej słodkie ale bardziej naturalne. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego napisałem "szczypta cukru", ludzie jeżeli się ćwiczy regularnie można sobie pozwolić na cos co ma cukier,a nasz organizm nawet tego nie odczuje ��

      Usuń
    2. Ja nie mówię, że cukier to zło, ale odniosłam się do koktajlu, że wolę bez cukru, bardziej mi smakuje jak piję bez dodatku cukru :) Owoc już sam w sobie jest słodki i mi to wystarcza. :)

      Usuń
    3. Masz rację, źle to zinterpretowałem ;) Po prostu już tyle razy spotkałem się z opiniami, ze najlepiej po prostu nie jeść cukru, że widzę to wszędzie :/ Mój bład, z góry przepraszam :)

      Usuń
  3. Jestem weganka, wiec zamiast kefiru wybiorę mleko ryzowe, ale reszta składników jest ok! Uwielbiam koktajle. Moj ulubiony to bananowy :) http://altealeszczynska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owszem! Bananowe tez są bardzo dobre!

      Usuń
  4. Uwielbiam koktajle, lecz cukier zastępuje miodem lub wcale nie słodze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dodaję bardzo mało cukru żeby był chociaż troszkę słodszy, albo tak jak powiedziałaś wcale nie dodaję cukru :)

      Usuń
  5. uwielbiam koktajle malinowe :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Usunęłabym ten nabiał - kompletne niepotrzebny a cukier zastąpiła ksylitolem itp

    OdpowiedzUsuń