Dreams! ☆

14:14


  Ahhh... Marzenie, bujanie w obłokach... Naturalna rzecz, która zdarza się każdemu z nas - mi, mojemu bratu, moim znajomym i Tobie, który właśnie siedzisz przed komputerem i to czytasz! Być może marzysz nawet w tym momencie! Marzyć możemy o różnych rzeczach... O umięśnionej sylwetce, o odwiedzeniu jakiegoś pięknego miejsca, o spotkaniu naszego idola, o wyjeździe na koncert ulubionego zespołu, o sławie itd, itp... Jednak pamiętajmy, że żadne marzenie samo się nie spełni!
   Chcesz zrealizować to nad czym czasami myślisz na lekcji w szkole, przy obiedzie, po obudzeniu czy przed pójściem spać? Zacznij działać! Zaangażuj się w to z całych sił! Umięśniona sylwetka? Przestań marzyć, zacznij ćwiczyć! Odwiedzenie pięknego kraju? Przestań marzyć, zacznij oszczędzać pieniądze i kontroluj kiedy możesz się tam wybrać! Samo myślenie o tym "jak by to było fajnie gdyby..." nic nie da! To od Ciebie zależy czy już zawsze będziesz wspominać swoje marzenia i żałować, że teraz inni spełniają je za Ciebie czy za jakiś czas będziesz wspominać i  opowiadać wszystkim jak fajnie było spełnić to o czym marzyłeś/aś od zawsze! Pewnie wiele osób marzy o tym samym co Ty i zadasz sobie teraz pytanie: "Hmm... Ciekawe dlaczego właśnie mi miałoby się udać?". Nie wiem, nie powiedziane, że je spełnisz, ale większość ludzi, którzy walczą o swoje marzenia do samego końca je spełniają, a jeżeli im się nie udaje to nie męczy ich sumienie, że nie próbowali! To zależy tylko i wyłącznie od Ciebie! Więc teraz dokonaj wyboru! I jak? Co wybierasz?
 
 O czym ja marzę? 
    Hmm... Wiadomo, chcę żeby moja rodzina była zdrowa, szczęśliwa, tak samo ja, ale jeżeli miałbym brać pod uwagę takie rzeczy o których wspominałem wyżej to marzę o:

1. Zdrowej, naturalnej, umięśnionej sylwetce!



Powoli idziemy do przodu! 💪

2. Wakacjach na Malediwach!
Related image

Dreams come true!⭐
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Zapraszam na mojego instagrama: dejw_02
  

You Might Also Like

14 komentarze

  1. Ja osobiście jestem typem marzycielki , szczególnie gdy oglądam mecz i widzę te trybuny pełne widzów i tych zawodników , którzy sprawiają że ludzie dosłownie szaleją , sama mam ochotę być na takim poziomie. Lecz teraz gdy mam kontuzje , jedyne co mi zostaje to tak jak powiedziałeś działanie i praca nad tym aby marzenia stały się prawdą . :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Walcz o jak najszybszy powrót! Życzę zdrowia! :)

      Usuń
  2. Ja nie napisze o czym marze bo podobno wtedy się nie spełni, a post bardzo mi się podoba i masz racje zawsze warto walczyć o swoje marzenia bo każdy z nas o czymś marzy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To Twój brzuch na tych zdjęciach? Hmmm... gdybym była 20 lat młodsza albo Ty 20 lat starszy, to chętnie potrenowałabym z Tobą ;)
    http://altealeszczynska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój, mój :D Miło takie coś czytać :D No, ale widzisz różnica wieku daje o sobie znać :D

      Usuń
  4. Warto mieć marzenia i warto je spełniać 😍
    Te wakacje ja też marze o nich ☺
    A brzuch masz świetny, serio nie masz juz czego poprawić 😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poprawiać zawsze jest co, ja tak uważam :D A cele stawiam sobie o wiele wyższe niż to co mam obecnie ;D

      Usuń
  5. Bardzo fajnie to napisałeś ;)
    Ja mam marzeń dużo a najlepiej własnego konia i to znim start w zawodach ale jak wiadomo kasa :/ życzę ci żeby twoje się spełniły :)

    Tofifi xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również życzę żeby Twoje marzenia się spełniły :)

      Usuń
  6. Trzymaj się swoich marzeń, wierz, że się spełnią i dąż do celu, a na pewno uda się! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Dawid powiem Ci że chyba brata znalazłem w Tobie, dokładnie mam takie same marzenia :D Bardzo podobają mi się twoje słowa o tym, że ktoś inny spełnia nasze marzenia. Nie można czekać trzeba działać! Nikt nie został mistrzem świata od razu, konsekwencja i ciężka praca, ale przede wszystkim pierwszy krok!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Pierwszy krok, trzeba działać, bracie! :D

      Usuń