Moja propozycja na zdrowy obiad! 🍴

12:26

     Witajcie! Dzisiaj chcę wam przedstawić moją propozycję na zdrowy i smaczny obiad! Nie jestem jakimś świetnym kucharzem, ale z pomocą brata zawsze ugotujemy coś dobrego! No więc tak! Moją propozycją jest pierś z kurczaka, ryż oraz warzywa z patelni! Do przygotowania tych pyszności będą potrzebne nam:
- 1/2 marchewki,
- brokuły 120g,
- pierś z kurczaka 125g,
- woreczek ryżu,
  (na obrazku, wszystkich produktów jest za dużo ponieważ robiliśmy obiad dla 4 osób, wyżej podałem wam ile trzeba wszystkiego dla jednej osoby) 
Jak się za to zabrać? W skrócie!
Marchewkę i pierś z kurczaka kroimy w kawałeczki takie jak na obrazku wyżej! Następnie doprawiamy sobie pierś z kurczaka na dowolny sposób, jak kto lubi 😊 Brokuły musimy przez chwilkę gotować, aby zmiękły. Nie możemy jednak przesadzić ponieważ lepiej ich nie rozgotować. W dalszej kolejności brokuły, marchewkę i pierś z kurczaka wrzucamy na patelnię, a woreczek ryżu gotujemy. Gdy ryż już się ugotuje wrzucamy go do wszystkiego na patelnię i mieszamy ze sobą.


Na tym polega cała filozofia przyrządzenia takich pyszności! Proste, prawda? Wiele osób pewnie pomyśli: Kalafior? Fuuj, to nie dla mnie..."! Szczerze? Ja też tak kiedyś myślałem, jednak do pewnych smaków trzeba troszkę dojrzeć 😊


Co do wartości odżywczej prezentuje się to tak:
Wartość energetyczna ➡ 500,2 kcal
Białka ➡ 39,3g
Węglowodany ➡ 68,3g
Tłuszcze ➡ 7,1g
Mam nadzieję, że ktoś skorzysta z mojej propozycji! Naprawdę warto! Polecam!
Smacznego! 
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Zapraszam na mojego instagrama: dejw_02 

You Might Also Like

24 komentarze

  1. Wszystkie ze składników bardzo lubię, myślę, że taki posiłek przypadłby mi do gustu :) Będę musiała kiedyś spróbować odtworzyć przepis! :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. W ostatnim czasie staram się jeść zdrowo i myślę, że to idealna propozycja! :) Pozdrawiam http://czekolada23.blogspot.com/?m=0

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślę ;) Naprawdę warto spróbować :) Mi bardzo smakuje :)

      Usuń
  3. Wygląda bardzo smacznie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę, że jakieś tam "małe kanapeczki" w Twoim menu nie występują :D co do bloga to mega profesjonalny, super się to czyta, czekam na więcej! Powiedz mi tylko jedną rzecz: jak to możliwe, że Ty stary wyjadaczu masz 14 lat?!:D szacun za pomysł i za odwagę! Pamiętaj tylko żeby się nigdy nie poddawać bo chwile zwątpienia też przyjdą;) ale komu ja to mówię... to Ty tu inspirujesz ludzi!:D Tak trzymać! Ja tu napewno wrócę:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak tu się ma człowiek poddać jak czyta takie komentarze? Po prostu się nie da! :D Dziękuję! :D Wracaj jak najczęściej! :D

      Usuń
  5. Często jem warzywka na patelnie z kurczakiem i ryżem a do tego kocham mnóstwo przypraw :)
    rooksiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również, jedno z moich ulubionych dań! :)

      Usuń
  6. Bardzo apetycznie wygląda
    Zdrowo i pysznie czego chcieć więcej
    Pozdrawiam Cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurde głodna się zrobiłam. Na pewno spróbuje je przygotować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj i pochwal się czy smakowało! :D

      Usuń
  8. Patrząc na to,że jestem osobą trenującą to na pewno skuszę się na taką propozycję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie polecam! Pochwal się czy smakowało! :D

      Usuń
  9. Chętnie spróbuję, bo wygląda naprawdę smakowice. Ilość białka zachęca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam! Musi zachęcać :) Białko to podstawa w diecie każdego sportowca! :D

      Usuń
  10. Powiem ci że na sam widok ślinka cieknie. Wszystko można zjeść tylko kwestia przygotowania i przypraw. Gratuluje dania.

    OdpowiedzUsuń
  11. kurczak z ryżem i warzywami to zawsze spoko opcja. Mega proste i smaczne :) https://nati-jest-fit.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń