30-dniowe Wyzwanie Fitness! 💪 cz.2

13:42

Image result for 30 dni fit aplikacja



       Witajcie! Dzisiaj na mojego bloga wchodzi z niecierpliwością, długo wyczekiwana, niesamowita, jedyna w swoim rodzaju... Nie no, czekajcie... Tak naprawdę nikt na nią nie czeka z niecierpliwością i nie jest ani niesamowita, ani jedyna w swoim rodzaju... Ale to tylko drobny szczegół 😂 Dzisiaj na moim blogu ukazuje się po prostu druga część 30-dniowego Wyzwania Fitness! Minęło 15 dni od rozpoczęcia ćwiczeń, jeszcze drugie tyle i finał, koniec! Jak to wyglądało w ciągu tych 15 dni?
       Więc tak, ćwiczenia są bardzo fajne, czasami nawet muszę przyznać, że dają popalić! 😉 Ilość powtórzeń każdego ćwiczenia jest stopniowo zwiększana, co bardzo mi się podoba. Z racji, że chodzę do szkoły ustawiłem sobie, aby aplikacja codziennie o godzinie 18:00 przypominała mi o wykonaniu ćwiczeń! Nie ominąłem żadnego ćwiczenia, wszystko wykonywałem zgodnie z tym co podawała aplikacja, także ogółem wszystko fajnie, ale może przejdźmy do konkretów 😁

 Efekty? Jeżeli mam być szczery to po 15 dniach efekty są dla oka praktycznie niewidoczne. Możliwe, że ma to związek z tym, że ćwiczyłem już dużo wcześniej przed rozpoczęciem tej serii i moje mięśnie potrzebują dłuższego czasu, aby wejść na wyższy poziom i pokazać, że przynosi to jakieś efekty. Nie oszukujmy się... W 15 dni nikt nie stanie się Cristiano Ronaldo... aczkolwiek byłoby całkiem spoko, przynajmniej ja tak myślę 😂 Może kolejne 15 dni przyniesie nam jakieś większe efekty, bo obecnie wygląda to tak:
Klatka piersiowa: 91 cm ➡ 91,2 cm
Talia: 75,6 cm ➡ 75,7 cm
      No cóż, szału nie ma  😂 Mam nadzieję, że z biegiem czasu będzie coraz lepiej. Zobaczymy czy następne 15 dni da mi tak gigantyczne efekty co tym razem! 😏😂 Trzymajcie kciuki! 💪
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Zapraszam na mojego instagrama: dejw_02

You Might Also Like

40 komentarze

  1. Mógłbyś dać jakieś zdjęcie przed i po całym wyzwaniu, ale ogólnie inicjatywa jak najbardziej ok! Dobry post :D Trochę więcej wiary w siebie!
    Zapraszamy do nas - brutalforlove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. 30 dni to i tak malutko;) żeby efekt był widoczny to nie raz trzeba kilka miesięcy :) wiem po sobie :) trzymam kciuki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, wiem :) Dlatego też napisałem, że moje mięśnie potrzebują już więcej czasu :)Pierwsze efekty widać dość szybko, później jest już trudniej :)

      Usuń
  3. Ja kiedyś próbowałam podobnego wyzwania no i szybko się poddałam :D Teraz robię wyzwanie z przysiadami i idzie mi troszkę lepiej :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Następne 15 dni przyniosą pewnie podobne efekty, większe efekty niestety widać po długim czasie ćwiczeń, wiem z własnego doświadczenia. Ale cóż... Dobra motywacja i działamy! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Dawid zdjęcia mogłeś dodać jakieś jak to wygląda! :D
    Trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No można nad tym pomyśleć! :D Ale zdjęcia przed i po? Na to przyjdzie czas ;)

      Usuń
  6. Aż chyba sam zrobię sobie takie wyzwanie, ale to już na miesiąc, który ma więcej dni niż luty haha.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tą aplikacją każde wyzwanie trwa 30 dni :) Aplikacja fajna, polecam ;)

      Usuń
  7. Ja nigdy nie dotrzymuje postanowień związanych Z dietą I ćwiczeniami :D.

    OdpowiedzUsuń
  8. Powodzenia w dalszym wyzwaniu i warto dodać też jakieś zdjęcia do postu żeby był ciekawszy 😊

    OdpowiedzUsuń
  9. Super że ćwiczysz, ja próbowałam przez jakiś czas, a potem się rozchorowałam i tyle :/ Mam zamiar wrócić jak na dworze się zrobi cieplej, ale do biegania, a nie samych tylko ćwiczeń, bo muszę zwiększyć kondycję :P Tobie życzę powodzenia w dalszych ćwiczeniach. Może i efekty na razie nieznaczne, ale jednak jakieś są :) Brakuje mi tu u ciebie jedynie zdjęć, a tak to mega super napisane :D
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nad zdjęciami pomyślę, ale narazie wrzucanie jakichś zdjęć przed i po bez koszulki? Nie, jeszcze chyba nie teraz :)

      Usuń
  10. Podziwiam i życzę dalszej determinacji do działania ☺️

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny pomysł na wyzwanie, ale ze zdjęciami o wiele lepiej by się go czytało. Takie podsumowanie ze zdjęciami było by dobrym pomysłem. Ale życzę wytrwałości:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Życzę wytrwałości i powodzenia!
    Chyba też muszę zacząć robić takie wyzwania :)

    Mój blog - KLIK
    Mój kanał - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  13. Życzę powodzenia i wytrwałości ja to już dawno bym się poddała;)

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie z postanowienia ciężko ,ale gratuluje i życzę dalszym postępów :-)

    https://nataliazarzycka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja osobiście nie jestem za takimi wyzwaniami, wolę zrobić pełny trening siłowy ale życzę wytrwałości :)
    https://wiktoria-komisarz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To wyzwanie jest jedynie dodatkiem ;)

      Usuń
  16. Ja też mam takie małe 30 dniowe wyzwanie :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajnie byłoby gdybys tez wstawiał zdjęcia efektów.30 dni to nie duzo ale pisałeś ze u ciebie trwało dłużej.Mimo to i tak niezły wynik.Powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja mam takie szczęście, że dużo jem i ciągle dobrze wyglądam. :) Zawsze moja motywacja do ćwiczeń szybko spadała, a teraz gdy mam jeszcze maturę prawie wcale nie ruszam się z domu. :')

    OdpowiedzUsuń
  19. czemu nie ma foci porównujących efekty?:D to najlepsza dokumentacja czy ćwiczenia coś dają:) choć 15 dni to za krótko moim zdaniem:) obserwuję i zapraszam do siebie;)

    OdpowiedzUsuń